Дисплей желісіндегі кілт сөздердің орнына арнайы аудиторияға Google Ads -тен мақсатты енгізді
500 -ден астам сайт жасалды
500 -ден астам табысты клиенттер
TOP10 тізімінде 1000 кілт сөз артық
Google Ads ағымдағы жылдың қарашасында кілтсөзді мақсатты түрде енгізуге ниет қосып, дисплейлік желілерді іске қосты. Өткізу күшін жоюға жатпайды, себебі ол міндетті болып табылады. Бұл туралы компания мамандары өз хатында хабарлады.
Жүйе осылайша жұмыс істейді, алгоритм кілт сөздер бойынша таргетингке толық талдау жасайды және ниет бойынша жеке аудитория құрады. Сарапшылардың пікірінше, осы тәсілдің арқасында жарнама тиімді әрі ауқымды болады.
Мақсатты мақсатты әрекетті орындайтын пайдаланушыларға жарнама көрсетуді білдіреді. Мұндай аудитория жарнамалық заттарды сатып алатын немесе сатып алатындарға, тіпті сатып алуды және опциялар мен опцияларды қарастыруды ойлайтындарға жетеді. CCM -де мұндай аудитория автоматты түрде бұрыннан жасалған сегменттермен қолданылуы немесе қолмен орнатылуы мүмкін.
Жаңа жылдан бастап ниеттерге негізделген арнайы аудитория автоматты түрде барлық жарнама топтарына қосылады.
Аудиторияға көшу мүмкін емес, егер:
- Мақсат кең және шектеу трафикті азайтуға көмектеседі;
- Мақсатқа жету айтарлықтай әсер етеді.
Егер бұл орын алса, параметрлер сақталады және негізгі сұрауларға аудиторияны бағыттау қалпына келтіріледі немесе контекстік мәнге ауысады.
Маманның пікірі:
«Кілтсөздерді таргеттеу әлі де жұмыс істеп тұр, бірақ көп ұзамай тек кілт сөздердің толық тізімін ғана емес, сонымен қатар кіру беттерінің URL -мекен -жайын орнатуға болатын аудиторияны ғана қолдануға болады. Бұл жаңалық жарнамалық компанияларға әсер етеді, онда мақсатты аудиторияның ауқымы үлкен және мақсатқа сәйкес аудиторияға ауысу мақсатты аудиторияның қолжетімділігін және ҚР тиімді жұмысын арттыруға мүмкіндік береді ».