Сайттағы тұтынушыларды жинау формасы: оны қалай және не үшін жасау керек?

    Консультация қажет пе?
    Веб -сайтты дамыту

    500 -ден астам сайт жасалды

    Мәтінмәндік Жарнама

    500 -ден астам табысты клиенттер

    Веб -сайтты насихаттау

    TOP10 тізімінде 1000 кілт сөз артық

    Интернетте сататын компаниялар веб -сайттарды талдауға және оңтайландыруға көп ақша жұмсауға дайын. Олар іздеу жүйесінің алгоритмдерін ескере отырып өзгертіледі, аналитика мен ресурстарды басқарудың қымбат құралдары сатып алынады. Дегенмен, сайт үшін жақсы конфигурацияланған қорғасын формасы көбірек пайда әкеледі. Оның көмегімен тұтынушылармен байланыс орнатуға болады. Ең бастысы - келушілерді телефон нөмірі мен электрондық пошта мекенжайын қалдыруға сауатты түрде ынталандыру.

    Неліктен сайтта қорғасын формасы қажет?

    Маркетингтің жетекшілері - бұл сатып алуға дайын, бірақ өнімді қайдан сатып алуды әлі шешпеген әлеуетті тұтынушылар. Сәйкес дүкен іздеп олар сатушылардың интернеттегі парақшаларына кіреді.

    Дегенмен, адамдарға өнім туралы көбірек айтып, жекелендірілген ұсыныстар жіберу арқылы адамдарды сатып алуға ынталандыруға болады. Адам өніммен қаншалықты жиі байланыста болса, оның сатып алу ықтималдығы соғұрлым жоғары болады.

    Сатып алушылармен қарым -қатынас жасау үшін ресурс иесіне байланыс қажет. Ақпарат қорғасын формасы арқылы алынады. Сонымен қатар, сатып алушы ақпаратты өз еркімен қалдыруы керек.

    Онлайн агенттігінің қызметкерлері кілт сөздер бойынша мазмұнды оңтайландыруға, келушілердің сенімін арттыруға және жетекші форманы жақсартуға көмектесуге дайын Promotion.kz - жоғары сапалы веб -сайттар құру ... Біз сізге бәсекелестерді басып озуға, контентті жариялауды ұйымдастыруға және ықтимал тұтынушылар санын көбейтуге көмектесеміз.

    Сайттағы тұтынушыларды жинауға арналған формалардың түрлері

    Жетекші форманың негізгі міндеті - іздеу сұранысының бетіне кірген келушіні сатып алушыға айналдыру. Сондықтан ол өзіне назар аударып, сенімділікке шақыруы керек. Қорғасын формаларының келесі түрлері бар:

    1. Жеке деректерді енгізуге арналған өрістермен. Клиенттер ақпарат бергеннен кейін сайт иесіне пішін толтырылғандығы туралы электрондық хат келеді.
    2. Толтыратын өрістер жоқ. Егер адам ұсынысқа қызығушылық танытып, түймені басса, олар өнімнің ерекшеліктері туралы толық ақпаратты, сондай -ақ арнайы ұсынысты қамтитын бастапқы бетке бағытталады. Бұл жеке деректерді енгізу ықтималдығын арттыруға мүмкіндік береді.
    3. Қайта қоңырау шалу мүмкіндігімен. Негізгі формада телефон нөмірі үшін қосымша бөлім бар. Деректерді алғаннан кейін компания өкілі қайта қоңырау шалып, алдын ала кеңес береді және адамды сатып алуға шақырады.
    4. Қызметтің немесе өнімнің құнын есептеуге арналған калькулятор. Деректерді алу үшін клиент мекен -жайын көрсетуге міндетті, сатып алушымен хабарласады, оған қажетті ақпарат беріледі, сонымен қатар жеке ұсыныс жасайды.
    5. Жаңалықтарға жазылу. Электрондық пошта мекенжайын енгізу үшін бетте форма орналастырылған.
    6. Онлайн кеңесші. Көбінесе бұл жеке деректерді жинау нұсқасы ретінде қарастырылмайды. Алайда, бұл форма телефон нөмірін, электрондық пошта мекенжайын және тұтынушының атын алуға мүмкіндік береді.
    7. Поп-терезе. Келуші мазмұнды қарауды аяқтаған кезде және сайттан кеткісі келген кезде жетекші форма пайда болады. Дегенмен, бұл опцияны сақтықпен қолдану керек. Кейде тітіркендіреді.

    Қорғасын формасының дизайны бойынша кеңестер

    Жетекші форма жұмыс істеуі үшін оны қарапайым ұстаңыз. Бұл жағдайда оны толтыру ықтималдығы артады. Клиенттен бірден бірнеше нәрсені жасауды сұрамаңыз. Бұл шатастырады және сатып алушының ақпаратты қалдыруы ықтималдығын төмендетеді. Бір ғана мақсатты әрекетті орындауды сұраған дұрыс. Дизайн жасау кезінде мыналарды ескеріңіз:

    1. Өрістер саны. Олардың саны көп болмауы керек. Келушіден аты мен поштасын көрсетуді сұрау жеткілікті. Клиентті одан әрі қыздыру үшін ақпарат жеткілікті.
    2. Captcha қатысуы. Оны пайдалануды тоқтатқан дұрыс. Негізгі формада captcha болуы клиенттің өз деректерінен кету қаупін азайтады. Шындығында, адамдар көбінесе қосымша әрекеттер жасағысы келмейді. Алайда капчалар боттармен соқтығысу қаупін арттырады. Оларды болдырмау үшін сіз сайтқа captcha енгізу қажеттілігін енгізе аласыз, бірақ тексеруді қарапайым етіңіз.
    3. Өрістердің атауы. Қалыпты белгілерден бас тартқан дұрыс. Алайда, тым шығармашылық болу орынсыз. Мысалы, «аты» бағанының орнына «сіздің атыңыз кім» деп көрсетуге болады.
    4. Бонустар мен кепілдіктердің болуы. Клиент деректерді ұсынуы үшін оған ақпаратты көрсеткеннен немесе сілтемені басқаннан кейін не алатынын айту керек - жеңілдік, пайдалы ақпаратты тегін жіберу, сыйлық. Қосымша кепілдіктер беріңіз. Сайтта қалдырған дерек үшінші тұлғаларға берілмейтінін көрсетіңіз.
    5. Пішінді толтырғаннан кейін ақпарат. Клиентке деректер қабылданғаны туралы хабарланса жақсы болады және жақын арада хабарласады. Жылдам кері байланыс жүйесін ұйымдастырыңыз.
    6. Қоңырау түймесін безендіру. Оны сайттың басқа элементтерінің арасында ерекшелендіріңіз. Өте үлкен және қарама -қарсы кескінге артықшылық берген дұрыс. Қарап тұру керек, тіпті егер адам бетті компьютерден емес қараса да. Дегенмен, асып кету болмауы керек. Бұл элемент сайттың жалпы дизайнына сәйкес келуі керек. Сіз түймені тым әдепті және қолайсыз етіп жасамауыңыз керек.
    7. Әрекетке шақыру. Ұқыптылық маңызды. Сәйкес тіркестер «көбірек білу», «жүктеу», «тапсырыс беру», «сатып алу». Бірақ «жазылу» мен «тіркелу» жақсы жұмыс істемейді.
    8. Орналасқан жері. UX интерфейсінің дизайны өте маңызды. Пішінді бірінші экранға орналастыру ұсынылады. Кейін оны қайталауға болады. Дегенмен, түймені бірінші экранға қою туралы ереже өзгеріссіз қалады.

    Тиімді нұсқаны бірден таңдау өте қиын. Сондықтан 3-5 лиф формасын әзірлеп, кейін оларды тексерген жөн. Ол үшін әр түрлі мекен -жайлары бар екі бірдей сайт бетін құрыңыз, содан кейін трафикті бірнеше көздерден жіберіңіз. Біраз уақыттан кейін адамдар қорғасын формасын толтыра бастайды. Нәтижесінде қай опция жақсы жұмыс істейтінін түсінуге болады.

    Толтыруға арналған қорғасын формасын тексерудің екінші нұсқасы - бөлінген тест. Бұл жағдайда нұсқаларды сол беттерге орналастыру керек, содан кейін оларды бөлу тестіне жүктеу қажет болады. Жүйе кіретін трафикті беттер арасында біркелкі бөледі. Мәтінді бергеннен кейін, түрлендіруді бағалаңыз және адамдар ақпаратты жиі қалдыратын опцияны қолданыңыз.

    Егер сізге веб -сайт немесе жетекші форма қажет болса, Promotion.kz интернет -агенттігінің өкілдеріне хабарласыңыз. Біз Алматыда және жалпы Қазақстанда жұмыс жасаймыз. Интернет -агенттік қызметкерлері бизнестің қажеттіліктерін ескере отырып, дизайн жасайды және сатылымды ұлғайтуға көмектеседі. Нәтижесінде сіз веб -сайт пен бизнестің тиімділігін арттырасыз.

    Қорытынды

    Осылайша, жетекші форма сату мүмкіндігіне әсер етеді. Байланыс ақпаратын таңдау неғұрлым сауатты болса, клиентті жылыту және оны сатып алуға ынталандыру мүмкіндігін алу ықтималдығы соғұрлым жоғары болады. Сондықтан, жетекші форманың дамуына және жалпы сайттың қолдануға жарамдылығына назар аударыңыз. Progress.kz интернет -агенттігінің қызметкерлері оны тез құруға көмектеседі.