Веб -сайтты модернизациялау: нені және қашан жаңарту керек?

    Консультация қажет пе?
    Веб -сайтты дамыту

    500 -ден астам сайт жасалды

    Мәтінмәндік Жарнама

    500 -ден астам табысты клиенттер

    Веб -сайтты насихаттау

    TOP10 тізімінде 1000 кілт сөз артық

    Кез келген ресурс, егер ол өз функцияларын орындамаса, жаңартуды қажет етеді.

    Клиенттердің келуі төмендеді, оларды тарту құны өсуде. Бұл мақсатты аудиторияның жоғалуын анықтайтын негізгі көрсеткіш, яғни сайт жаңартуды қажет етеді. Табыс көзін толық мүмкіндігіне қарай пайдаланудың уақыты келді.

    Сайтты жаңарту уақыты келгенін қалай білуге болады?

    Сіз клиенттерді неге жоғалтқаныңызды көресіз:

    • ыңғайсыз функционалдылық, беттің баяу жүктелуі, кері байланыстың болмауы немесе жауап беру жылдамдығы көп нәрсені қалайды, расталмаған домен, интрузивті жарнама сенімсіздік сезімін тудырады;
    • семантикалық мазмұн пайдаланушының сұрақтарына жауап бермейді: сізге қалай жетуге болады, қайда қоңырау шалу керек, төлем сәтті болғанын растау қайда?
    • жеккөрушілік қабылдау, тым көп мәтін, шағын баспа, тауарлар мен қызметтердің шынайы емес суреттері - осының барлығына нұқсан келтіреді сенім келушілер,
    • өңдеулер, аналитика, метрикалар тым көп күш жұмсауды қажет етеді, бағдарламаның бұзылуы ыңғайлы хостингті қарастыратын уақыт келді дейді.

    Қандай жағдайларда веб -сайтты жаңарту қажет емес?

    Ресурсты жаңарту сайтты нөлден бастап дамытудан гөрі үлкен болған кезде мағынасыз болады. Егер «қозғалтқышты» ауыстыру (сайтты CMS -ке көшіру) тым шатастыратын болса, онда басқа стратегиямен, басқа пакетте қайта туылған дұрыс.

    Ресурсты жаңарту үшін қандай шаралар қажет?

    Мәселені толық шешу үшін кешенді аудит қажет. Сарапшылар веб -ресурстың жағдайын бағалайды және есепте егжей -тегжейлі ұсыныстар береді.

    Сізде агенттік қызметтерін пайдалануға мүмкіндік бар.Продвижение.kz - сайтты жаңғырту сіздің бизнесіңіз үшін жоғары деңгей. Нақты ұсыныстарды алғаннан кейін ресурстың жеке элементтерін өзгертуге арналған тапсырмалар құрастырылады.

    Модернизация кезеңдері

    • Бәсекелестерді талдау. Кейде бұл қызмет кешенді аудитпен бірге ұсынылады.
    • Кешенді аудит: есеп, ұсыныстар.
    • Нақты тапсырмалар құрастыру, әлеуметтік жарнамалық стратегияны әзірлеу. желілер.
    • Барлық тапсырмаларды кезең-кезеңмен орындау.
    • Жалпы функционалды тексеру.

    Келушілерді жоғалтуды тоқтату және көбейту үшін не жақсартуға болатынын егжей -тегжейлі қарастырайық сурет компаниялар.

    Сайт дизайны қандай болуы керек?

    • Тартымды - шағын баспа жоқ және мәтіннің көптігі!
    • Интерфейс сияқты қарапайым және қолдануға оңай. Қолданылуы - бұл пайдаланушының ресурста болуына мүмкіндік беретін дизайн сапасы: жайлылық, қызықты бейнелер, қызықты атмосфера. Қолданушының ресурс беттерінде қалу уақыты сонымен қатар сіздің сайтыңыз іздеу жүйесінде қай жолға шығатынына байланысты.
    • Эмоционалды - егер жастар тобы серфинг үшін орын іздесе, онда сайт жарқын, толқынды, толқындар жарқыраған болуы керек. Егер біздің мақсатты аудитория - табиғаттан ләззат алу үшін және тыныштық үшін көркем жерде пәтер жалдағысы келетін қарт адамдар болса, онда мұнда сатып алушыларды жайлылық пен тыныштыққа орнату қажет.
    • Дизайн сатылуы керек екенін қосуға болады. Сіз ішінара дұрыс айтасыз, бірақ дизайн тек көңіл -күйді қалыптастырады, клиентті сатып алуға дайындайды, ал сатып алудың өзі басқа факторлардың әсерінен жүзеге асады, мысалы, компанияның техникалық компоненті, ақпараттың сенімділігі, жеңілдік шарттары. және т.

    Дизайнды жақсарту үшін сізге веб -дизайнер немесе UX / UI дизайнері қажет. UX / UI -дизайн Екі маңызды дизайн компоненттерінің өзара әсері: UX - техникалық - яғни бейімделу, интерфейстің қолданушылық ыңғайлылығы, оның қауіпсіздігі , UI - эмоционалды - жобаны визуализациялау, бірегейлік, бірыңғай стиль мен логиканы сақтау.

    Техникалық жаңарту

    - өнімділікті жақсарту және бетті жүктеу жылдамдығы;

    - беттердің, тегтердің кодталуын орнату, үшінші тарап белгілерін жою;

    - оңтайландыру суреттер, файлдарды қысу;

    - барлық сценарийлерді бір құжатқа біріктіру;

    - сайттың мобильді құрылғыларға бейімделуі;

    - 404 беттер мен қалқымалы терезелерді өңдеу;

    - сайтты CMS -ке ықтимал аудару - бұл веб -ресурстың редакциялауға, кодтауды өзгертуге, тегтерді жаңартуға ыңғайлы платформа.

    SEO талдауы

    Іздеу нәтижелері сайт - бұл озу әдісі бәсекелестер , трафикті арттыру және ақпараттандыруды арттыру.

    Бұл кезеңде келесі міндеттер шешіледі:

    • Тегтерді өңдеу, тақырыптарды дұрыс қолдану. Әрқайсысы бет қалаған тегпен қамтамасыз етілген.
    • Сілтемелерді түзету. Міндетті түрде сілтемелер CNC болуы керек, сандар жоқ, бұл іздеу жүйелері үшін маңызды.
    • Google және Yandex іздеу жүйелері үшін кодтау тіліндегі кескіндердің сипаттамасы (атауы мен альт).
    • Семантика ... Семантикалық өзекті жинау, яғни. Кілт сөздерді іздеуді қолмен жасаған дұрыс, себебі бұл «үзілген сілтемелерден» аулақ болудың жалғыз жолы. Сіз Google веб -шеберлері, Yandex веб -мастері, Seopult, Rush Analytics сияқты қызметтерді пайдалана аласыз сұраныс қызметтердің біріне, және сіз сайттың қазіргі жағдайына баға, оны жақсарту бойынша ұсыныстар аласыз.

    Жарнама электрондық ресурс жүйелі түрде және мұқият жасалуы керек, себебі іздеу жүйелері де өз ережелерін өзгертеді. Егер олар «кілт сөздермен» қаныққан болса, олар веб -ресурсты бұғаттай алады.

    Мазмұн маңызды модернизация ретінде

    Қазіргі уақытта, тіпті жоғары сайтта емле қатесін табу оңай, сондықтан ақпаратты елемеңіз. Мазмұны - бұл келушілердің мәселелеріне сіздің жауабыңыз, клиенттің сенімі оның сапасына байланысты. Мазмұнды жаңарту нұсқалары:

    • Мәтіннің сапасын арттыру.
    • Оның азаюы.
    • Пайдалы ақпаратты бағалау.
    • Сауаттылыққа тестілеу, спам.

    Егер сайттың блогы болса, онда оны тазалау қажет, оқырманға ең керегі «қолында» екеніне көз жеткізіңіз. Басылым жаңа мақалалар жаңа келушілерді қызықтырады.

    Нәтиже - бұл сайттағы қозғалыстың сату жолы

    Модернизациядан кейін сайт қайта жанданады. Оның барлық функциялары дұрыс жұмыс істейді:

    • клиенттерді тарту;
    • клиенттік базаны жинау;
    • тану, компанияның имиджін және мәртебесін жақсарту;
    • пайданың артуы.

    Енді клиент сіз дайындаған веб-ресурс арқылы толыққанды маршрут жасайды. Оның көздері дизайнға, түймелердің ыңғайлы орналасуына риза, ол тінтуірдің көмегімен бүкіл бетті айналдырмау үшін «жоғары» түймесі бар екеніне қуанышты. Клиенттердің қолайлы мінез -құлқының арқасында сіздің трафик ... Бәрі тамаша, бірақ келесі жаңартудың уақыты келеді. Адам өзгереді, онымен бірге оның веб -ресурстарға қажеттілігі.

    Қазақстанда сайтты модернизациялау мамандары - агенттік қызметкерлері Promotion.kz. Біз табысты маркетинг жасаймыз Алматыда әрбір клиенттің ерекшеліктерін ескере отырып, біз тұрақты клиенттер ағынына арналған жарнамалық науқан құрамыз, бұл біздің клиенттер үшін тұрақты табысты білдіреді.