Қайта жоспарлау мен қайта маркетингті орнату

Қайта жоспарлау және қайта маркетинг сияқты технологиялар (бұл әр түрлі атаулармен бірдей), сайтты сатып алусыз қалдырған келушілерге жарнаманы қайта бағыттауға мүмкіндік береді. Қайта жоспарлау қазіргі контекстік жарнаманың өте маңызды бөлігі болып табылады және келушілерді жібермей -ақ, одан барынша пайда алуға мүмкіндік береді. Бұл бірнеше рет кірілген сайттың баннерлерін немесе тизерлерін көрсететін қызығушылыққа негізделген жарнама (кейбір зерттеулерге сәйкес келушіні келушіге айналдыру үшін барлық қажетті жұмысты орындау үшін 7-10 рет кепілдік беріледі. сатып алушы). Мұндай технологиялар бүгінде барлық негізгі контекстік жарнамалық жүйелерде бар - Yandex.Direct -ті қайта жоспарлау, Adwords -ті қайта жоспарлау және басқалары бар. Қайта жоспарлау мүмкіндігінің өзі үшін жүйенің келушімен әр түрлі әрекеттесуі қажет. Содан кейін қайта жоспарлаудың дұрыс орнатылуы сізге қажетті жарнаманы бір пайдаланушыға бірнеше рет қайталауға мүмкіндік береді - іздеу нәтижелерінде, ол тақырыптық ұқсас сайттарға кіргенде және т. сенімді болуға болады - олардың сайтына кірген әрбір адам өз жарнамасын қайта -қайта көреді.

Ең жақсы нәтижелер динамикалық қайта жоспарлау деп аталады, бұл ең жекелендірілген. Әрине, Yandex.Direct немесе Google Adwords қайта маркетингі мүлдем жұмыс істеуі үшін жарнама берушінің веб -сайтында белгілі бір өзгеріс қажет, ол жерде пайдаланушының әрекетін бақылайтын код бөлігін орналастыру қажет (атап айтқанда, өнімді қарау). . Дәл сол динамикалық Google қайта маркетингі жақсы жұмыс істеуі үшін сізге дұрыс ақпарат қажет. Бұл жай ғана жұмыс істейді - егер келуші тауарлардың белгілі бір тобын қараған, бірақ сатып алмаған болса, онымен бірнеше рет сөйлескенде, сол топтың кейбір жаңа өнімдері оны қызықтыруы мүмкін. Қайта маркетингтің басты кемшілігі - бұл қайталау, себебі көптеген тұтынушылар бір жарнаманы қайта -қайта көргенді ұнатпайды. Ал мұнда сіз аласыз контекстік жарнамаға тапсырыс беру әлеуетті сатып алушыларды жаңа нәрсемен үнемі қызықтыру үшін бұл әрқашан динамикалық түрде өзгереді. Осылайша тауарларды Интернетте жарнамалау әрқашан мақсатты аудиторияға жетеді - және келушілердің максималды саны сатып алғанға дейін.