Google жарнамалары

Google жарнамалары
Мәтінмәндік жарнама жүйесі Google жарнамалары - әлемдегі ең үлкен және күн сайын миллиондаған түрлі интернет -ресурстардың жарнамасын көрсетеді. Бірақ Google Ads -ді дұрыс орнату бір қарағанда оңай емес - ұқсас жұмыс тәжірибесі болмаса, жарнаманың максималды тиімділігіне қол жеткізу қиын. Google Ads -те баға жоғары, бірақ жұмсалған әр доллар әлдеқайда көп пайда әкеледі, әсіресе егер кілт сөздердің оңтайлы жиынтығының барлық параметрлері дұрыс жасалған болса. Біздің компания Google Ads контекстік жарнамасы сияқты қызмет көрсетуді жоғары тиімділікпен ұсынады - біз көптеген жылдар бойы Интернетте маркетинг жүргіздік, және біз Қазақстандағы өз клиенттеріміз үшін не жақсы екенін жақсы білеміз.

Мұндай Интернеттегі контекстік жарнама біздің клиенттерге көптеген пайда әкелуі мүмкін - халықаралық нарыққа сенімді кіруге дейін және сату көлемінің ондаған, тіпті жүздеген есе өсуіне дейін. Бұл жерде табыстың кілті жоғары сапалы трафик болады - өйткені жарнама бастапқыда таңдамалы болады. БІРАҚ интернетте жарнамалау Бұл түрі сансыз формаларды баптаудың күрделілігіне ауыртпалық түсірместен өте оңай болуы мүмкін - біздің «Promotion.kz» жарнама агенттігіне хабарласыңыз.

Google Ads дегеніміз не?

Google жарнамалары - Бұл желідегі контекстік жарнаманы жүзеге асыратын негізгі қызметтердің бірі. Осы жылдар ішінде ол өзінің жоғары тиімділігін дәлелдеді және Интернетте тауарлар мен қызметтерді жылжытумен айналысатын барлық маркетингтік агенттіктер үшін таптырмас құралға айналды.
Google Ads статистикасы:
- Google -дің Ads қызметіндегі жарнамадан түскен табысы 2012 жылы 42 млрд доллардан асты;
- жарнама берушілер арасында жарнаманың танымалдығы өте тез өсуде, бұл оның тиімділігінің ең жақсы дәлелі - 2004 жылдан 2012 жылға дейін қызметке орналастырылған жарнамалар саны 8000 пайызға өсті;
- Жарнамалық ұсыныстарды сатушылар жетпіс елде, соның ішінде Қазақстанда да бар.

Google Ads - Қазақстандағы ең танымал жарнама қызметі

Дүниежүзілік қаржылық дағдарыс кезінде, барлық кәсіпкерлік ұйымдар жарнамалық шығындарын айтарлықтай төмендеткенде, жарнама қызметінің тиімділігін дәл бағалауға мүмкіндік туды. Google Ads өзін ең төзімді ретінде көрсетті.
Қазақстандағы Google Ads 2008-2012 жж.
- талдаушылар интернеттегі дисплейлік жарнама (бейне, аудио, флэш -анимация) тұрақты түрде өзінің танымалдылығын жоғалтып жатқанын бірнеше рет атап өтті, ал контекстік жарнама өсуде - 2012 жылға қарай контекстік қызметтердің үлесі онлайн жарнаманың барлық түрлерінің 65 пайызын құрады;
- дағдарыстың белсенді кезеңінде контекстік жарнаманың танымалдылығының жалпы құлдырауына қарамастан, Ads тек республикадағы орнын нығайтты - төрт жыл ішінде оның нарықтағы үлесі 26 -дан 60 пайызға дейін өсті;
- жарнама ақысы Қазақстандағы жарнамалар дағдарыстың белсенді кезеңінің соңына қарай (2012 ж. Қаңтар -ақпан) сегіз пайызға - төрт жарым миллиард теңгеге дейін өсті (бүкіл контекстік жарнама нарығы жеті миллиард теңгеден сәл аз).

Google Ads қалай жұмыс істейді

Google Ads -те жарнаманы орналастыру мүмкіндігінше қарапайым - тапсырыс беруші белгілі бір сұранысты тұжырымдайды, оны енгізген кезде желі қолданушысы аттас тауардың жарнамасына сілтемені көреді. Мұндай жүйе өте тиімді - біріншіден, ол агрессивті емес және пайдаланушыларды тітіркендірмейді, екіншіден, ол бастапқыда тар фокусқа және мақсатты қамтуға ие.
Google жарнамасындағы жарнама дизайны мыналарды қамтиды:
- мақсатты аудиторияны анықтау - жарнама өтетін ел / қала / аймақ, әлеуетті тұтынушылардың тілі, жынысы мен жасы;
- жарнаманың мәтіндік бөлігінің тұжырымы - жарнамаланатын өнім немесе қызметтің атауы, сипаттамасы, URL;
- кілт сөздерді таңдау, олардың көмегімен жарнама жүреді - сонымен қатар жүйенің өзі кілт сөздердің ең танымал және тиімді нұсқаларын шақырады, сондықтан қателер іс жүзінде алынып тасталады;
- хабарландыруды жариялағаны үшін төлем.

Google Ads -те жарнамалық науқанның құны

Google Ads қызметін пайдалану арқылы жарнамалаудың үлкен артықшылығы - сіз компанияны оның ауқымы мен бюджетін таңдай отырып басқара аласыз. Осылайша, бекітілген тарифтер жоқ, тұтынушы компанияның қаншалықты агрессивті және қымбат болатынын өзі шешеді.
Google жарнамасында жарнамалау құны мыналармен анықталады:
- мақсатты аудиторияға бағытталған дәлдік - әлеуетті клиенттердің шеңбері бұрын анықталған, компания арзанырақ;
- жарнама функциясы аяқталды деп есептелетін опция - бұл тапсырыс берушінің веб -сайтына көшу немесе сайтқа кірмей -ақ жарнаманы қарау;
- жарнамалық науқанның ұзақтығы мен ауқымы - ол неғұрлым үлкен болса, соңында арзан болады.

Google Ads көмегімен жарнаманың басқа пайдалы функциялары

Негізгі функциядан басқа - жарнамалық жарнама, жарнамалар арқылы жарнама жарнамаланатын ресурстың қозғалысы туралы толық статистиканы алуға мүмкіндік беретіндігімен де пайдалы. Бұл өте маңызды, себебі бұл мүмкіндікті қолдана отырып, сіз өз сайтыңызды немесе бетті тиімдірек басқара аласыз.
Google Ads ұсынған есептер:
- ұқсас ресурстар арасында жарнамаланатын сайттың орташа орны;
- Google Analytics қызметі пайдаланушылардың сайтта қандай нақты беттерге көбірек кіретінін егжей -тегжейлі қамтиды;
- негізгі тіркестер-сілтемелер бойынша басулардың (ауысулардың) жалпы саны;
- түрлендірусіз көріністердің жалпы саны.