Google жарнамасының қайта маркетингі

Google жарнамасының қайта маркетингі

Google -дың қайта маркетингі сіздің сайтыңызға басқа ресурстарға кірген пайдаланушыға жарнаманы кедергісіз көрсетуге мүмкіндік береді. Бұл функция жұмыс істеуі үшін сатушыға Google Ads қайта маркетингін орнату қажет.

Google ремаркетингінің мақсаттары мен міндеттері

Тауарлар мен қызметтерді жылжытудың мақсаты - мүмкіндігінше көп тұтынушыларды табу. Интернет -маркетингтің міндеттері келесідей анықталады:

  1. Аудиторияның назарын интернет -дүкенге қайталап кіруге аударыңыз. Табысты PR -фирмалардың тәжірибесі айтқандай, желіні пайдаланушылардың үштен екісі өнімге немесе қызметке қарап, бірден тапсырыс бермейді, содан кейін оны мүлде ұмытады. Қайта маркетингтік PR науқаны (оны қайта жоспарлау деп те атайды) сізге жасалмаған сатып алуды мұқият еске салуға мүмкіндік береді.
  2. Икемді статистиканы құрастырыңыз. PR қызметкерлері келесі параметрлерді қарастырады:

а) әлеуетті сатып алушы өнімді себетке салды, бірақ ештеңе сатып алмады;

б) оннан астам Интернет -парақшаңызды қарадыңыз және бірде -бір рет сатып алған жоқсыз;

в) қызметтің есебін жасады, бірақ соңғы сәтте өз ойын өзгертті. Осындай регистрлер негізінде жарнама берушілер жеке PR стратегиясын жасайды.

Қайта жоспарлау, сайып келгенде, сатып алудың көптеген көздерін іздейтін әлеуетті тұтынушылар үшін қажет.

Google жарнамасының қайта маркетингінің түрлері

  1. Классикалық ... Google серіктестік сайттарында жарнамасы бар баннерлер көрсетіледі.
  2. Іздеу ... Ұсыныстар Google немесе Yandex іздеу нәтижелерінде көрсетіледі.
  3. Динамикалық ... Нақтырақ көзқарас: пайдаланушыға тапсырыс бергісі келетін тауарлар мен қызметтер ғана көрсетіледі.

Мәтінмәндік жарнаманы орнату Интернет -саудагерлерге көп уақыт қажет. Әдетте, кәсіпкерлер мұны дәлелденген PR топтарына қалдырады.