Мақсатты жарнама

Мақсатты жарнама

Ағылшын тілінен «target» сөзі «target» деп аударылады. Сондықтан мақсатты жарнаманы қауіпсіз түрде мақсатты деп атауға болады. Әдетте мақсатты аудиторияға ғана бейімделеді, бұл сізге жақсы сатылым алуға мүмкіндік береді. Ол әр түрлі платформаларда және барлық дерлік әлеуметтік желілерде көрсетіледі: блогтарда, веб -сайттарда, ВКонтакте, Facebook, Instagram және басқа платформаларда.

Мақсатты онлайн жарнама контекстік жарнама сияқты тиімді сату арнасы болып табылады. Шынында да, жарнаманы орнатқанда, сіз мақсатты аудиторияны мүмкіндігінше сипаттай аласыз: жастан бастап, хобби немесе кәсіппен аяқталатын. Пайдаланушы басқаннан кейін жарнама бетке, әлеуметтік желілердегі топқа, компанияның веб-сайтына, ашылатын бетке (бір беттік сайт) әкелуі мүмкін.

Мақсатты жарнама нені және кімнің міндеттерін шешеді?

Жарнаманың негізгі міндеті - әлеуетті клиентті ресурсқа баруға және қажетті әрекетті жасауға ынталандыру: қоңырау шалыңыз, электрондық пошта мекенжайын қалдырыңыз, тіркеліңіз, өнімді сатып алыңыз.

Мақсатты жарнама әр бос емес адамға қажет:

  1. Кәсіпкерлер ... Жарнамалық кампаниялар бизнестің кез келген кезеңінде жүзеге асады: бұл стартап немесе айына миллион долларлық айналымы бар бизнес болсын. Бұл бизнес иелеріне сатылым көлемін ұлғайтуға және клиенттер базасын кеңейтуге мүмкіндік береді.
  2. Фрилансерлер үшін ... Копирайтер, маркетолог, дизайнер, макет дизайнері және басқа фрилансерлер өз ресурстарын алға жылжытуы, тұтынушыларды тартуы қажет.
  3. Интернет -дүкен иелері үшін ... Сіз киім, құрылыс материалдарын немесе басқа өнімдерді немесе қызметтерді сатсаңыз да маңызды емес, бірақ жарнамалық науқан кез келген кезеңде қажет болады. Іске қосу кезінде бұл клиенттер базасын тарту және жинау, ал кеңейту - жаңа клиенттер базасын тарту.
  4. Кез келген адам қызметі интернетпен және сатумен байланысты ... Егер сіз демалыс алдында өнімді сатқыңыз келетін студент болсаңыз да, сізге TR қажет.

Алматыдағы онлайн жарнаманың тиімділігі мақсатты, имиджді, жарнамалық ұсынысты орнату сапасына байланысты. Жынысты, елді, қаланы немесе тұрғылықты аймақты, қызығушылықтарды, хоббиді, мақсатты аудиторияның жұмысын көрсету қажет. Мақсатты аудитория үшін тиімді және басылатын ұсыныс туралы ойланыңыз, тартымды имидж жасаңыз. Кішкене қателік - бұл бюджеттің жұмсалуы.

Артылықшылықтар мен кемшіліктер

Мақсатты жарнаманың басты артықшылығы - ол тек мақсатты аудиторияға жетеді. Интернеттегі жарнама кез келген тұтынушыға сәйкес реттелуі мүмкін. Басқа артықшылықтарға мыналар жатады:

  • миллиондаған мүшелері бар кеңейтілген сайты немесе тобы жоқ тұтынушыларды алу мүмкіндігі;
  • егер жарнама қызықты болса және адамдар оны басса, онда бір басудың құны төмендейді;
  • жарнамалық ұсынысты жекелендіру;
  • сол шығынмен басқа сату арналарына қарағанда көп тұтынушыларды әкеледі;
  • инвестицияның тез қайтарылуы.

Негізгі кемшілігі - жарнаманы көрсету жоспарланған ресурстардағы жарнамалық модерация. Барлық сайттар мен әлеуметтік желілер жарнамаға қатысты өз талаптарын, ережелерін, тыйымдарын ұсынады.

Интернетте мақсатты жарнаманы тиімді орнату және бюджетіңізді жұмсамау үшін біздің жарнама агенттігіне хабарласыңыз!