Танымал интернет-порталда Mail.ru сонымен қатар іздеу жүйелері сияқты дамымаған болса да, өзінің контекстік жарнамалық жүйесі бар. Алайда, Mail.ru сайтындағы контекстік жарнама белгілі бір жағдайларда баға мен сапаның арақатынасы бойынша одан да тиімді болып шығуы мүмкін. Бұл Интернеттегі контекстік жарнама Mail.ru -дан жүздеген мың поштаны және басқа да танымал қызметтерді пайдаланушылар көреді, сонымен қатар ол таңдамалы болып табылады және келушілерге не қызықтыратынын көрсетеді. Рунетте бұл ең танымал жарнама желісі емес, бірақ бұл нарықта іс жүзінде шекара жоқ, және Интернетте тиімді жарнама бұл қызмет арқылы да әбден мүмкін. Біз бұл қызметті барлық клиенттерімізге ұсынамыз.
Mail.Ru - бұл не?
Mail.Ru-бұл тек Ресейде, Қазақстанда және ТМД елдерінде ғана емес, сонымен қатар алыс шетелден келген пайдаланушылар арасында да танымал орыс тілді интернеттегі ең ірі байланыс қызметтерінің бірі. Бұл көпқызметті портал, оның негізгі мақсаты-келушілерге желіде қажет болуы мүмкін барлық қызмет түрлерін ұсыну.
Mail.Ru статистикасы Ресейде және бүкіл әлемде:
- Mail.Ru сайтына күн сайын келетін пайдаланушылардың жалпы саны - 32 миллион;
- ресейлік қолданушылар арасында танымалдығы бойынша ресурстың орны - 3 -ші;
- ресурстың әлемдегі барлық сайттар арасында танымалдығы бойынша орны - 28 -ші;
- Mail.Ru электрондық пошта жәшіктерінің Ресейдегі олардың жалпы санындағы пайызы 80 пайыздан асады.
Mail.Ru - Қазақстандағы ең танымал ресурс
Көптеген жылдар бойы Mail.Ru қазақстандық интернет пайдаланушылар үшін ең көп кіретін портал болды және ол әсерлі айырмашылықпен бірінші орынды алады. Соңғы уақытқа дейін республика азаматтары әлемдегі Mail.Ru күнделікті келушілерінің шамамен он пайызын құрады, бірақ қазіргі уақытта бұл көрсеткіш украиндықтардың белсенділігінің артуына байланысты сәл төмендеді.
Қазақстандағы Mail.Ru статистикасы:
- Mail.Ru сайтына күнделікті кіретін қазақстандық пайдаланушылардың саны (2013 жылғы шілдедегі жағдай бойынша) - 5,839 миллион адам;
- Қазақстаннан келген пайдаланушылардың орташа тәуліктік басу саны - 72 млн;
- жарнаманы басу пайызы - 20 пайызға дейін (шамамен 14,5 миллион);
- барлығынан қазақстандық қолданушылардың үлесі - шамамен 8 пайыз (үшінші ұлттық көрсеткіш).
Mail.Ru сайтындағы жарнамалық науқанның ерекшеліктері
Mail.Ru тұтынушылар арасында тауарлар мен қызметтерді жылжытудың стандартты әдістерін ұсынады - контекстік жарнаманың нұсқасы, бұл кезде клиент жарнама науқаны қолданылатын келушілер тобын (жасы, жынысы, тұрғылықты жері және тіпті кәсібі) белгілейді (бұл процесс мақсатты деп аталады) ... Төлем тек «шерту» үшін - пайдаланушылардың тұтынушы сайтына ауысуы үшін төленеді.
Mail.Ru сайтында жарнама бірліктерін орналастыру опциялары:
- мәтіндік жол ретінде;
- статикалық сурет түрінде;
- динамикалық бейне түрінде;
- мәтіндік-графикалық блок түрінде;
- «пошта» немесе «менің әлемім» бөлімінде бетбелгі ретінде;
- «менің әлемім» бөлімінде жарнама түрінде;
- ішкі бет түрінде;
- баннер түрінде;
- демеуші ретінде ескертпе түрінде.
Mail.Ru сайтындағы жарнамалық науқанның артықшылықтары
Mail.Ru интернеттің бүкіл қазақстандық сегментіндегі ең танымал сайт болғандықтан, жарнамалық науқанның тиімділігіне Odnoklassniki әлеуметтік желісінің Mail.Ru Group жобасы да ықпал етеді. сондықтан контекстік жарнаманың барлық түрлері осы желінің 3 836 573 қазақстандық қолданушыларына таралады.
Mail.Ru жарнамасының басқа артықшылықтары:
- науқандық бюджетті дербес белгілеу мүмкіндігі (біздің агенттікпен ынтымақтастық жағдайында ең төменгі бюджет - 30 000 теңге);
- экономикалық тиімділік - Mail.Ru клиенттің веб -сайтына кіргенде ғана қаражатты есептен шығарады;
- тар таргеттеу - жарнамаланатын өнім немесе қызметтің әлеуетті тұтынушысы болып табылмайтын пайдаланушылардың шертулері алынып тасталады;
- баннерлер мен жарнамалық суреттерді орналастырудың барлық нұсқалары пайдаланушыдан бас тартуға әкелмейді - мазмұны ықшам және Mail.Ru жалпы дизайнына сәйкес келеді.
Mail.Ru сайтындағы жарнама арқылы шешілетін тапсырмалар
Mail.Ru аудиториясының Қазақстандағы ауқымы өте үлкен болғандықтан, осы байланыс қызметі арқылы тауарларды, қызметтерді немесе брендтерді жылжыту барынша тиімді. Mail.Ru өкілдерінің өздері атап көрсеткендей, ресурстарды қолданушылардың жас құрамының ерекшеліктеріне байланысты (келушілердің көпшілігі 18-34 жастағылар) халық тұтынатын тауарлар әсіресе сәтті ілгерілейді.
Mail.Ru жарнамалық науқанының негізгі мақсаттары:
- нарықта тауарлар мен қызметтерді жылжыту;
- тауарлар мен қызметтердің оң беделін құру, бұл өз кезегінде оларды шығаратын брендке адалдыққа ықпал етеді;
- брендтерді немесе олар шығаратын тауарлар мен қызметтерді танымал ету - жас компаниялар үшін маркетингтің таптырмайтын кезеңі.
- Google жарнамалары
- Yandex Direct
- Google жарнамасының қайта маркетингі
- Yandex Direct -ті қайта жоспарлау
- KMS Google Ads
- YAN Yandex Direct
- Youtube жарнамасы, бейне жарнама
- Мобильді қосымшалардың жарнамасы
- Семантикалық өзекті жинау
- Баннерлерді әзірлеу
- Мәтінмәндік жарнама аудиті
- Брендті танымал ету
- Жарнамалық роликтерді құру
- Google Ads аналитикасы
- Yandex Direct көрсеткіші
- Мақсатты жарнама