YAN немесе Yandex жарнама желісі - бұл пайдаланушыларға қызығушылықтарына қарай көрсетілетін контекстік жарнама түрі. Мысалы, егер адам смартфондарды көрген болса, онда телефондарды сату туралы жарнама оны «қуады». Мұндай онлайн жарнама тек Яндекс іздеу жүйесінің серіктес сайттарында көрсетіледі. YAN -мен жұмыс істеудің басты артықшылығы - сіздің сайтқа бір кірудің бағасы 10 теңгеден төмен болуы мүмкін! Мұның бәрі тауашаларға байланысты.
Бұл желіде жарнаманың үш түрі бар:
- Мінез -құлық. Олар кондиционер іздеді - әр түрлі сайттардың жарнамалары, олардан өнім сатып алу туралы ұсыныс сізді «қуып жатыр».
- Қайта жоспарлау. Егер сіз өнімді (мысалы, телефонды) іздегенде, сіз сайтқа кірсеңіз, онда сіз тек осы веб -сайттың жарнамасын көресіз.
- Тақырыптық. Үйдің құрылысы туралы ақпарат бар ресурстарда үйдің құрылысына тапсырыс беру туралы хабарландырулар болады.
YAN -де жарнама бастағанда, сіз үш нәтиже күте аласыз: шығындар, нөлге дейін бару және шығындардың 150% -дан астамын алу. Бірінші нұсқа - науқан дұрыс конфигурацияланбаған жағдайда немесе өнімнің сату бағасы оның бағасынан жоғары болғанда (өнім 7000 теңге, ал оны сату бағасы 14000 теңге) күтеді. Пайда мен залал болмаған кезде, сіз онлайн жарнамамен тәжірибе жасауыңыз керек, оны сынап көріңіз. Ең жақсы жағдайда, бұл көптен күткен пайда.
Қызметке не кіреді?
- Біз әсерлердің жиілігін, геодаркетингті орнаттық: жарнаманы қашан және қанша көрсету керек, қай аймақта, қалаларда.
- Біз фразаларды оңтайландырамыз: біз теріс кілт сөздерді, мақсатты емес сұрауларды көрсетеміз.
- Біз онлайн жарнаманы орналастыруға арналған жоғары сапалы және сапасыз сайттарды анықтаймыз.
- Біз жарнаманы орнатамыз: тақырыптар, мәтін, жылдам сілтемелер, теру, суреттерді таңдау.
- Біз барлық топтың параметрлерін орындаймыз.
- Біз басу үшін қолайлы және оңтайлы бағаны тағайындаймыз.
- Жақсы нәтижеге жету үшін біз басқа процестерден өтеміз.
Мақсаттары мен міндеттері
Yandex жарнама желісіндегі жарнаманың негізгі мақсаты - арзан бағамен көп тұтынушыларды тарту. Өйткені, серіктес сайттар сіздің аудиторияның 100% құрайды, ең бастысы-жарнамамен шамадан тыс жүктелмеген жоғары сапалы платформаны таңдау. Сондай -ақ, мұндай науқан аудитория арасында сенімділікті арттыруға, көбірек пайда алуға және тұрақты клиенттер алуға мүмкіндік береді.
Yandex жарнама желісінің ерекшеліктері мен форматтары
Негізгі ерекшелігі, жоғарыда айтылғандай, басудың төмен құны. Бұл әркімге Интернетте өзінің жеке интернет -жарнамасын ашуға мүмкіндік береді: жаңадан бастаушы кәсіпкерлер немесе бизнес «акулалар». Тіпті сұранысы жоғары өнімді сататын студент оны арзан бағамен жарнамалай алады.
Сіз өз өніміңізді немесе қызметіңізді үш форматта жарнамалай аласыз:
- мәтіндік графика: мәтінді, мәтінді және бейнені немесе мәтін мен суретті қамтиды;
- ақылды баннерлер: интернет -дүкендерден бірнеше жарнамалық ұсыныстарды көрсету;
- графикалық - баннерлер, олар басылғаннан кейін жарнамаланатын веб -сайтқа ауысады.
Metrica жарнамалық науқанның статистикасы мен тиімділігі туралы ақпаратты қамтиды. «Promotion.kz» YAN орнатады және сізге клиенттер әкеледі.
- Google жарнамалары
- Yandex Direct
- Mail.ru
- Google жарнамасының қайта маркетингі
- Yandex Direct -ті қайта жоспарлау
- KMS Google Ads
- Youtube жарнамасы, бейне жарнама
- Мобильді қосымшалардың жарнамасы
- Семантикалық өзекті жинау
- Баннерлерді әзірлеу
- Мәтінмәндік жарнама аудиті
- Брендті танымал ету
- Жарнамалық роликтерді құру
- Google Ads аналитикасы
- Yandex Direct көрсеткіші
- Мақсатты жарнама