Yandex.Direct-те қайта жоспарлау-бұл сіздің сайтыңызға кірген немесе өз арбасына өнім қосқан, бірақ оларды сатып алмаған адамдарға жарнаманы көрсетудің ойластырылған тетігі. Жарнама әлеуетті сатып алушының алдында ол оны шертіп, сатып алғанша осылай жарқырайды. Орташа алғанда, адамға есте сақтау және әрекетті орындау үшін жарнаманы 7 рет көру керек.
Жарнаманы бастамас бұрын 3 сұраққа жауап беріңіз: науқанның мақсаты қандай, сіздің аудиторияңыз кім және сіз әлеуетті клиентке не ұсынасыз?
Біз бірінші кезекте сұрақтарға жауап береміз. Біз Excel немесе Google Docs -те қайта жоспарлау науқанының мақсаттарын егжей -тегжейлі сипаттаймыз, аудиторияны сегменттейміз және мақсатты аудиторияға сату бойынша ұсыныс жасаймыз.
Қызметке не кіреді?
Мәліметтерді өңдеу үшін келесі қадамдар көбірек уақыт алады:
- жарнаманы дайындау: тақырыптарды, жарнамалық мәтіндерді, жылдам сілтемелерді құру;
- фотосуреттерді, суреттерді таңдау және өңдеу;
- UTM тегтері - сайтқа сілтеме көзін жазуға мүмкіндік беретін құрал;
- жарнамалық науқанды ұйымдастыру;
- Яндекс.Аудиторияда мақсатты аудиторияны орнату: кеткен қонақтардың бар байланыстарын қосу (1000 -нан аспайды);
- мәтіндік-графикалық жарнама науқандарын құру: әсерлердің басталу және аяқталу күндері, уақыт, аймақ және жарнаманы көрсету стратегиясы;
- Алматы немесе басқа аймақ үшін графикалық хабарландыруларды әзірлеу.
Yandex -те қайта жоспарлау уақыты мен бағасы компанияның тауашасына, бюджетіне және мақсаттарына байланысты. Алғашқы байланыста біздің менеджерлер қызметтің құнын және жұмыс шарттарын есептейді. Кез келген бизнес үшін мақсатты келушілерді қайтарудың тиімді әдісі.
Сіз жаңа клиенттерді тарту үшін контекстік контексттік жарнама мен жарнама параметрлеріне Yandex -те тапсырыс бере аласыз!
Бұл кімге қажет және ол қандай міндеттерді шешеді?
Қайта жоспарлау науқаны барлығына қажет: фрилансерлер, кәсіпкерлер, делдалдар, Интернетте тауар немесе қызмет сататын кез келген адам. Бұл жеке немесе заңды кәсіпорын, кірісі 20 000 доллар немесе 1 млн доллардан басталатын компания болуы мүмкін. теңге және кез келген басқа компания.
Қайтқан келушілерді қайтарудан басқа, қайта жоспарлау басқа да бизнес мәселелерін шешеді:
- Табыстың артуы. Әрбір жаңа клиент - бұл пайда. Парето принципі: клиенттердің 20% пайданың 80% құрайды.
- Клиенттер базасын кеңейту. Компанияда бір сәтті сатып алуды жүзеге асырғаннан кейін, адам екінші сатып алуы мүмкін.
Қайта жоспарлау кезінде сайт иесі кетіп қалған келушілердің 90% дейін қайтара алады.
Аналитиканы орнату және тексеру
Yandex.Direct -те қайта жоспарлауды орнату үшін келесі қадамдарды орындау қажет:
- мақсат қою үшін Metric -те есептегішті таңдау;
- «Параметрлер» - «Мақсаттар» - «Мақсат қосу»;
- қызығушылық параметрлерін таңдау;
- «Шарттарда», «Беттерге кірулерде» сайт бетінің адресін көрсетіңіз;
- науқан параметрлеріне өтіңіз;
- «Қайта жоспарлау және аудиторияны таңдау» - «Шарт қосу»;
- «Кем дегенде бір аяқталды» немесе басқа нұсқаны таңдаңыз;
- параметрлерді көрсету.
Бұл айнымалы токтың шамаланған параметрі, іс жүзінде көптеген нұсқалар бар. Сіз өзіңіздің жеке шотыңыздағы қайта маркетинг нәтижелерін бақылай аласыз.
- Google жарнамалары
- Yandex Direct
- Mail.ru
- Google жарнамасының қайта маркетингі
- KMS Google Ads
- YAN Yandex Direct
- Youtube жарнамасы, бейне жарнама
- Мобильді қосымшалардың жарнамасы
- Семантикалық өзекті жинау
- Баннерлерді әзірлеу
- Мәтінмәндік жарнама аудиті
- Брендті танымал ету
- Жарнамалық роликтерді құру
- Google Ads аналитикасы
- Yandex Direct көрсеткіші
- Мақсатты жарнама