Науқанды бастау - бұл насихаттау жұмыстарының жартысы ғана. Содан кейін өсу нүктелерін іздеу басталады. Жарнама жақсы жұмыс істеуі керек. Сондықтан контекстті іске қосқаннан кейін жарнамалық кампанияларды оңтайландыруға қосымша назар аудару қажет. Жарнаманың CTR деңгейін арттыру үшін Yandex Direct Metric қолданылады.
Yandex.Direct функциясының формалары:
- тәуліктік статистика;
- жалпы метадеректер;
- фразалар күн бойынша, геолокация бойынша, сайт бойынша;
- іздеу сұраулары.
Yandex.Direct оптимизациясы қажет болған кезде
Сіз келесі жағдайларда дүрбелеңді бастауыңыз керек:
- Шертулер саны азайды.
Төмендеу маусымдық болуы мүмкін. Бұл күнделікті бюджеттің шектелуіне, жұмыс үстелінің әсеріне түзетулерге, стратегияның өзгеруіне және теріс кілт сөздер тізімінің ұлғаюына байланысты болады.
- CTR түсіру.
Тақырыптар мен мәтіндер бойынша жұмыс жеткіліксіз интернет -жарнама , мақсатты пайдаланушылардың дұрыс анықталмауы КТ -ны төмендетеді, бұл шерту құнының өсуіне ықпал етеді.
- Қайтару жылдамдығының жоғарылауы.
Өнімдерді оған қызығушылық танытпайтын адамдарға жарнамалауға болмайды. Егер бұл орын алса, онда сіздің мақсатыңыз нашар. Сіз науқандарды үнемі бақылап отыруыңыз керек, мақсатты аудиторияны дұрыс анықтауыңыз және оған жарнамаңызды бейімдеуіңіз керек.
Yandex.Metrica: жарнаманың тиімділігін бағалау
Оңтайландыру науқан деңгейінде сегментті талдаудан басталады. Yandex Direct көрсеткіші аудиторияның мінез -құлқын зерттеуге, қызмет көрсетушілердің әрекеттерін анықтауға, алмасу деректерін бақылауға бағытталған.
Metrica есептері - бұл қызметтің деңгейі мен ыңғайлылығын түсінуге, оның аудиториясын зерттеуге, ықтимал тұтынушыларға талдау жасауға және олардың өзіндік құнының деңгейін алуға мүмкіндік беретін құралдар.
Метриканың рөлі және жарнаманың артықшылықтары
Бұл көрсеткіштер жарнама тәжірибесін арттыру үшін қажет. Баға ұсыныстарын қолмен басқара отырып, Yandex Direct ұсыныстарды көтеріп, төмендетіп, айырбастау мөлшерлемесін дәл болжай алады.
Метрика дәлірек теңшеуге мүмкіндік береді контекстік жарнама : Аудитория туралы ақпаратты жинаңыз, жақсы мәтіндер құрыңыз, пайдалы параметрлерді оңтайландырыңыз.
Компанияның нәтижесі сайтты дұрыс толтыруға байланысты. Тіпті әсер ету / басу деңгейі жеткілікті болса да, статистиканы ыңғайлы әрі тиімді етуге болады.
Егер сіз Алматыда Metric Yandex Direct қолданғыңыз келсе, біздің компанияға хабарласыңыз.
Статистиканы талдау
Есептерге арналған деректер Metrica -да бірнеше сағаттан кейін пайда болады. Сайтпен бірге жарнаманың тиімділігі толық маркетингтік аудит арқылы бағаланады. Есептер түрлендіру статистикасын және басу шығындарын көрсетеді.
- Google жарнамалары
- Yandex Direct
- Mail.ru
- Google жарнамасының қайта маркетингі
- Yandex Direct -ті қайта жоспарлау
- KMS Google Ads
- YAN Yandex Direct
- Youtube жарнамасы, бейне жарнама
- Мобильді қосымшалардың жарнамасы
- Семантикалық өзекті жинау
- Баннерлерді әзірлеу
- Мәтінмәндік жарнама аудиті
- Брендті танымал ету
- Жарнамалық роликтерді құру
- Google Ads аналитикасы
- Мақсатты жарнама