Yandex.Direct - Рунеттегі ең үлкен контекстік жарнама жүйесі және аттас іздеу жүйесінің негізгі табыс көзі. Бірақ онда тікелей жарнама жасау оңай емес - мұнда сізге Yandex.Direct кәсіби қондырғысы қажет. Мұндағы проблемалар өте күрделі бағамен байланысты - төлем бір рет басылады, ал баға шертулер жиілігіне байланысты. Мұндай тәсілмен нарыққа енді шығып, жарнамалық науқанын бастаған компания үшін баға өте жоғары болуы мүмкін. Бірақ біздің Yandex.Direct жарнамасын кәсіби басқару бізге кез келген проблеманы болдырмауға мүмкіндік береді - біздің клиент контекстік жарнамадан шертулердің кепілді санын алады. Осының әсерін барынша жоғарылату үшін минималды бюджет болса да, Yandex.Direct қызметіне үнемі қызмет көрсету қажет.
Сіз әрқашан сайтқа Yandex.Direct теңшеліміне тапсырыс бере аласыз (мұнда ең үлкен қиындық сұраныстарды дұрыс таңдауда) және толық тапсырыс беруге болады. контекстік жарнамалық менеджмент ұзақ немесе шектеусіз уақытқа. Бұл жағдайда Интернетте тиімді жарнама тікелей ұзақтығына байланысты - және басулар саны да бір уақыттағы әсерлердің жалпы санына байланысты. Яндекс жарнамалық желісін пайдалану қысқа мерзімде сайттың сатылымын едәуір арттыруға және бренд рейтингісін көтеруге мүмкіндік береді - бұл іздеу сұраулары дұрыс конфигурацияланған жағдайда барлық шығындарды өтеуге кепілдік береді.
Yandex.Direct дегеніміз не?
Барлық ірі іздеу жүйелерінде ақша табудың негізгі әдістерінің бірі - жарнаманы орналастыру (контекстік жарнама), ал Яндекс бұл ерекшелік емес. Yandex.Direct - бұл жарнама берушілерге осы іздеу жүйесі мен оның серіктестерінің беттерінде әр түрлі форматтағы жарнамаларды орналастыруға мүмкіндік беретін жүйе.
Yandex.Direct -тегі жарнама түрлері:
- жарнама берушінің веб -сайтына гиперсілтемелер жасалатын мәтіндік формат;
- статикалық қозғалмайтын сурет түріндегі баннер;
- көбінесе gif форматында түсірілетін анимациялық бейне;
- пайдаланушыны қандай да бір әрекетті жасауға шақыратын интерактивті анимациялық баннер (шерту, мәселені шешу және т.б.);
- жиі гиперсілтемені толықтыратын толық бейне.
Yandex.Direct -тің Қазақстандағы тиімділігінің себебі неде?
Yandex.Direct контекстік жарнамалық жүйесінің табысы, ең алдымен, Қазақстанда ғана емес, бүкіләлемдік интернеттің бүкіл орыс тілді сегментінде Яндекс интернет-іздеу жүйесінің танымалдылығында. 2007 жылдан бастап Яндекс-те күнделікті іздеу сұрауларының саны жыл сайын орташа есеппен 40-50 миллионға өсті, ал Қазақстанда бұл көрсеткіштер біршама төмен болғанына қарамастан, бұл іздеу жүйесі қолданушылар арасында танымалдығы бойынша екінші орында тұр. республика (бірінші орында - Google).
Yandex іздеу жүйесінің статистикасы:
- бүкіл әлем бойынша 23 миллионға жуық адам Яндекс пен оның барлық қосымшаларын күн сайын пайдаланады, бұл оны әлемдегі ең танымал іздеу жүйесі бойынша төртінші орынға қояды;
- тұрақты түрде (ай сайын) Яндекс іздеу жүйесін Қазақстандағы Интернет қолданушылардың жартысынан көбі пайдаланады - шамамен 1,3 миллион адам, оның ішінде 100 пайызы жарнаманы көреді;
- Интернеттің қазақстандық сегментіндегі Яндекс іздеу трафигінің үлесі 20 пайыздан асады;
- search.mail.ru қоса алғанда іздеу трафигінің үлесі (Яндекс жүйесі арқылы) - 46 пайыз;
- Қазақстан жарнама берушілеріне жарнаманы тек орыс тілінде ғана емес, қазақ тілінде де орналастыруға мүмкіндік беріледі;
- Қазақстандағы жарнама берушілер жарнаманы орналастыру ақысын ресейлік рубльмен де, теңгемен де төлей алады.
Yandex.Direct жарнамасының ерекшеліктері
Yandex.Direct-өз жұмысын он екі жыл бұрын бастаған интернеттің орыс тілді сегментіндегі ең көне контекстік жарнама жүйесі. Ол өзінің әріптестерінен (Google AdWords, Mail.ru және т.б.) біршама ерекшеленеді, тек өзіне тән ерекшеліктерімен, ең бастысы - баға жүйесінде.
Yandex.Direct жарнамалық науқанына баға белгілеу ерекшеліктері:
- осындай әсерлердің саны үшін төлем жүйесінің болмауы (шертулерге балама болса да);
- шертулер мен әсерлердің қатынасы болып табылатын «CTR» жүйесі (басу жылдамдығы) негізге алынды; индикатор неғұрлым жоғары болса, жарнама науқаны соғұрлым арзан болады;
- «КТР» жүйесі маркетингтік агенттіктердің сапалы жұмысына ықпал ететін жарнамалық науқанның қаншалықты тиімді екенін өз көзімен көруге мүмкіндік береді.
Yandex.Direct жүйесіндегі жарнаманың артықшылығы
Барлық контекстік жарнама жүйелеріне тән, Yandex.Direct жарнама берушіге науқанның қандай мақсатты аудиторияға бағытталатынын өзі шешуге мүмкіндік береді. Бұл сізді артық төлеуден құтқаруға кепілдік береді - «қосымша» пайдаланушылар гиперсілтемені баса алмайды, өйткені олар оны көрмейді.
Yandex.Direct функциясы:
- қызмет іздеу сұрауларының статистикасын береді, олардың көмегімен сіз кілт сөздердің ең тиімді нұсқаларын дәл таңдай аласыз;
- іздеу нәтижесін көрсететін беттер арқылы жарнамаларыңызды басқаруға болады;
- жарнаманы толтыру кезінде жарнама беруші әртүрлі параметрлерді орната алады, оның көмегімен мақсатты аудитория анықталады - штат немесе қала, жынысы, жас біліктілігі, әлеуетті клиенттің қызмет саласы көрсетіледі;
- толық автоматтандырылған процесс - сізге жарнама орналастыру және оны жариялау қажет, содан кейін ол автоматты түрде таратылады.
- Google жарнамалары
- Mail.ru
- Google жарнамасының қайта маркетингі
- Yandex Direct -ті қайта жоспарлау
- KMS Google Ads
- YAN Yandex Direct
- Youtube жарнамасы, бейне жарнама
- Мобильді қосымшалардың жарнамасы
- Семантикалық өзекті жинау
- Баннерлерді әзірлеу
- Мәтінмәндік жарнама аудиті
- Брендті танымал ету
- Жарнамалық роликтерді құру
- Google Ads аналитикасы
- Yandex Direct көрсеткіші
- Мақсатты жарнама