Жарнамалық роликтерді құру

Жарнамалық роликтерді құру

Жарнамалық роликтерді құру - бұл тек бейне түсіру ғана емес, сонымен қатар мақсатты аудиторияның сюжетімен, идеясымен, актерлерімен, қарсылықтарымен және қалауымен жұмыс. Жарнамалық бейнелер белгілі бір аудиторияға бағытталған, сондықтан әрбір деталь нақты өңделуі керек. Бұл брендтің танымалдылығын арттырудың, жаңа клиенттерді тартудың және бизнестен көбірек пайда алудың жалғыз жолы.

Жарнамалық бейнелердің міндеттері мен мақсаттары

Жарнамалық роликтер әр түрлі болады:

  • көрерменді сатып алуға ынталандыру;
  • танымал брендке айналу;
  • алдағы оқиға туралы айту;
  • клиенттерге акциялар, бонустар туралы хабарлау;
  • жаңа өнім, қызмет көрсету;
  • компания туралы айт: еңбегі, тәжірибесі;
  • сайтқа, форумға тіркелу.

Сонымен қатар, бейне жарнаманың мақсаты әр түрлі. Жаңа клиенттерді немесе мақсатты аудиторияны тарту, тұрақты клиенттерді «ұстап қалу», жақсы компания имиджін құру, бәсекелестердің клиенттерін тарту - мұның бәрі Интернеттегі жарнаманың мақсаттары.

Ең тартымды және жарнамалық бейнелер қалай жасалады?

Бірінші қадам - бейне жарнаманың міндеті мен мақсатын анықтау, содан кейін идеяны, сюжетті әзірлеу, әртістерді таңдау (қажет болған жағдайда) және дубляж актерлері. Бұл стандарт. Бірақ жүздеген миллион қаралымы бар бейнелерді YouTube немесе Instagram желісінде өткізіп жіберетін әдеттегі бейнелерден не ажыратады?

  1. Қателіктер жоқ; идеяның шығармашылық қабілеті ... Бәсекелестер бұрыннан бұзылған және қолданған нәрсені жарнамалауда қолдану қажет емес. Сіздің міндетіңіз - бәсекелестеріңізге қарағанда жақсы нәтиже көрсету. Аудиторияңыз бұрын көрмеген немесе естімеген нәрсені жасаңыз. Шығармашылық - бұл вирустыққа апаратын жол (желі бойынша тарату).
  2. Әзіл ... Барлығы юморды жақсы көреді. Тіпті қатал сақалды адамдар мен қарапайым мұғалімдер. Бірақ мұнда ең бастысы - алысқа бармау. Барлығы қара юморды, сарказмды және дөрекілікті ұнатпайды, сондықтан бұл мәселеге абайлап қарау керек.
  3. Ұзақтығы ... 2020 жылы жарнамалық бейне 30 секундқа дейін болуы керек.
  4. Қауымдастықтар ... Coca Cola сусынының жарнамасы туралы ойланыңыз. Жаңа жылмен және қысқы атмосферамен байланыс бар, солай емес пе?
  5. Әрекетке шақыру ... Сатып алыңыз және жеңіңіз, жинаңыз және сауда жасаңыз және т.

Танымал жарнама түрлері: негізгісі туралы қысқаша

Бейнелер 2D және 3D форматында, презентация, сурет, анимация, дудл (сызылған) және сатылымда. Мәтінмәндік жарнама мен теледидарды жарнамалық бейнелермен салыстыруға болмайды, сондықтан маркетологтар келесі платформаларды ажыратады:

  1. Yandex үшін ... «Бірнеше ролик» - бейне / бағдарламадан бұрын немесе кейін көрсетіледі, «Интерстициальды» - мобильді қосымшалар жүктелген сәтте қосылады, «Беттегі бейне» - мәтіндік сайттарда қосылады. Статистика Yandex.Display -де көрсетілген.
  2. ФБ үшін ... Жаңалықтар арнасында жарнама көрсетіледі. Фейсбукте күнделікті 4 миллиард бейне қаралым бар!
  3. «Инстаграм» үшін ... Бейне жазбаның максималды ұзақтығы - 60 секунд, Stories форматында - 15 секунд. Формат: 1080X1080 пиксель, секундына 24 кадрдан көп, H264 кодек.
  4. Жарнама үшін Youtube ... Бастапқы бетте, арналардың ішінде, бейненің кез келген сегментінде немесе іздеудің жоғарғы позициясында жоғары сапалы жарнамалық бейнелерді жариялауға мүмкіндік береді.
  5. Интернетте жарнама үшін ... Веб -сайттарда жарияланады және веб -сайттың мақсатты аудиториясына жетеді және сіз бетті шарлаған кезде, мазмұнды көргенде немесе бетті жапқанда ашылады.

Медициналық өнімдерді жарнамалау кезінде модерация сертификаттар мен лицензияларды қажет етуі мүмкін. Олар сонымен қатар темекі өнімдерінің, алкоголь өнімдерінің онлайн жарнамасына, ақша табу әдістері мен күмәнді жарнамаларға ерекше назар аударады.

«Айыппұлды болдырмау және бюджетті ысырап ету үшін сіз Алматыдағы немесе Қазақстанның қалаларындағы біздің агенттіктен жарнамаға тапсырыс бере аласыз. Мамандар кез келген платформа үшін бейне жарнама әзірлейді және сіздің бизнесіңіздің мәселелерін шешеді! »