Google Ads аналитикасы

аналитика google ads

Іздестіру жүйесінің жарнамалық науқанына сұранысты талдау, мақсатты пайдаланушыларды зерттеу және бәсекелестердің әдістеріне шолу кіреді. Google Ads аналитикасы - функционалдығы бойынша бірегей құрал, онда жарнама мен аналитикалық мүмкіндіктер идеалды түрде теңестірілген.

Жүйенің үлкен мүмкіндіктері бар. Атрибуцияны модельдеу - тиімді тұжырымдамалық әдіс. Ол объективті түрде конверсиялаудың артықшылықтарын анықтауға мүмкіндік береді, демек, жекелеген жарнамалық мәтіндерді табыс ету табысы мен белгілі бір жобаға салынған инвестициялардың қайтарымы.

Атрибуциялық модельдеу не үшін қолданылады

Құралдың тиімділігін түсіну үшін сізге шағымдану қажет:

  • Атрибуция - бұл сайттарға келушілерді тарату көздері арасындағы айырбастаудың, операциялардың, ақша эквиваленттерінің бөлінуі;
  • Атрибуция моделі - бұл бөлінудің пайда болуының негізі, принципі, әдістемесі.

Атрибуция моделі трафик көздері арасындағы конверсияның таралуына әсер етеді, ол CPA (Әр іс -әрекеттің құны) - төлемді анықтайды интернет -жарнама әр дереккөз үшін.

Атрибуциялық модельдердің түрлері

Бастапқы бизнес үшін өзіңізді жариялауға болатын арналар маңызды. Тәжірибелі нарық ойыншылары үшін қай көздер сатып алуға әкелетіні маңызды. Сатуды тұрақтандыру үшін барлық факторларды ескере отырып, атрибуциялық модельдерді таңдау қажет:

  • Алғашқы шерту - бірінші шертуде

Бірінші басылған жарнама маңызды болып саналады.

  • Соңғы шерту - соңғы шертуде

Түрлендіру артықшылығы сайтқа соңғы ауысу орын алған мәтінге беріледі.

  • Сызықтық - сызықтық

Қолданушыларды қызықтыратын жарнамалар арасында сайтқа кірушілер санының арақатынасын тең бөлу.

  • Позицияға негізделген - позицияға байланысты

Бірінші және соңғы кілт сөз тіркестерінің әрқайсысы конверсияның 2/5 бөлігін алады, ал 1/5 бөлігі аралық түрлендірулер арасында бөлінеді.

  • Time Decay - әрекеттердің ұзақтығына қатысты

Клик арқылы сайтқа кірудің мәні оның қолданушылардың таралу сәтіне жақындығына байланысты.

  • Деректерге негізделген - деректерге негізделген

Үлкен үлес конверсияға әкелетін жолдарға қатысатын ресурстар көздеріне тиесілі.

Google Ads аналитикасындағы атрибуциялық модельдер ақпараттық бюллетеньдерден немесе іздеулерден алынған әрекеттерді есептейді.

Мамандар контекстік жарнама Алматыдағы Google Ads жарнамалық есептік жазбаның аудитін тез арада жүргізеді және қызмет көрсетушілер үшін тарату жүйесін сауатты түрде орнатады. Біз сіздің есептік жазбаңыздың даралығын арттырамыз және сіздің жарнамаңызды тиімдірек етеміз. Бұл бюджетті үнемдеуге ғана емес, сонымен қатар үлкен пайда әкеледі.