Мәтінмәндік жарнама аудиті

Мәтінмәндік жарнама аудиті

Мәтінмәндік жарнаманың аудиті - бұл Google Ads немесе Yandex.Direct жарнамалық кампанияларының егжей -тегжейлі талдауы, ол проблемалар мен кемшіліктерді анықтауға, содан кейін жоюға мүмкіндік береді. Бұл брендтің танымал болуына, сатылымды ұлғайтуға және бір өнімге кететін шығынды төмендетуге көмектеседі.

Науқанның табысты болуы науқанның қалай ұйымдастырылғанына байланысты: егер ол дұрыс болса - клиенттерді алыңыз, егер қателіктер болса - бюджетті құрғатыңыз және конверсияның төмен болуын қараңыз. Интернеттегі жарнаманы орнатудың өзі жеке кабинетте арнайы дайындықты және әрекеттердің реттілігін талап етеді.

«Хабарланды - қарулы. Нәтижелерді алғаннан кейін сіз осындай мәселелерді қайта зерттеуге, түзетуге және болдырмауға болады. Сіз олар білетіннен жылдам бәсекелестікке жетесіз ».

Талдау бизнес пен сату үшін қаншалықты пайдалы?

Ақылы және ақысыз онлайн жарнама аудиті бар. Ақылы әдетте қолмен төленеді, мұнда маман тіпті кішігірім ақауларды анықтауға тырысады. Тегін түрде тек қызметтер қолданылады, ал нәтижелер қолмен өңдеуге жатпайды.

Yandex және Google -дағы жарнамалық кампанияларды талдау мүмкіндік береді :

  • РК әлсіз жақтарын анықтау;
  • сол құн бойынша тұтынушылардың құнын төмендету;
  • сату санын көбейту;
  • контексттік жарнамаға бәсекелестердің бюджетін білу;
  • KPI жоғарылату;
  • ақауларды жою бойынша ұсыныстар алу;
  • бәсекелестердің әдістері мен қызметі туралы ақпарат алу;
  • Google мен Yandex іздеу нәтижелеріндегі беттерді көтеру.

«Қызықты және сауатты хабарландыру - мақсатты аудиторияның қызығушылығы - сатудың өсуі және KPI - іздеу жүйелеріндегі позицияның жоғарылауы».

Google Ads және Yandex.Direct аудитіне не кіреді?

  1. Есеп аудиті :
  • бюджет, гео -таргеттеу қайта қаралуда;
  • кілт сөздердің, топтардың, теріс кілт сөздердің орналасуы мен жиілігін тексеру;
  • науқандарды, олардың позицияларын, тиімділігін талдау;
  • оларды өзгертуге ставка тағайындау, қорғасын құнын төмендету;
  • жарнаманың кеңеюі.
  1. Аналитикалық жүйелермен жұмыс :
  • жарнамалық науқанның көрсеткіштерін тексеру;
  • соққылардың, жоғалған әсерлердің пайызын есептеу;
  • деректердің берілуін тексеру, жүйеде жарнамаларды көрсету;
  • басқа көрсеткіштер мен компоненттерді талдау.
  1. Қорытынды :
  • табылған қателер туралы толық есеп;
  • оларды жою бойынша ұсыныстар;
  • қауіпсіздік шаралары.

PPC жарнамасында жиі кездесетін 3 қате

  1. Жарнаманың мобильді нұсқасы жоқ ... Yandex зерттеуі бойынша, пайдаланушылардың 58% -ы смартфон арқылы сатып алады. Сіз қанша жоғалтқаныңызды өзіңіз есептеңіз. Yandex.Direct -те «Мобильді жарнама» жанындағы құсбелгіні қойыңыз.
  2. Жылдам сілтемелердің болмауы ... Олар сізге көбірек трафик алуға және пайдаланушылардың назарын аударуға мүмкіндік береді.
  3. Теріс кілт сөздер жазылмайды ... Бұл сөз таптары сіздің жарнамаңызды тек кілт сөздер үшін көрсетуге мүмкіндік береді. Науқан кезінде теріс кілт сөздердің болмауы қосымша шығындарға әкеледі.

«Компания» жарнамалық акциясы.kz »контекстік контексттік жарнама мен оның аудитін орнату бойынша әр түрлі қызметтерді ұсынады. Егер оны анықтауға уақыт болмаса - Біздің агенттікке хабарласыңыз! »