Семантикалық өзекті жинау

Семантикалық өзекті жинау

Мәтінмәндік жарнама үшін семантикалық ядро жинау - жарнама беруші мен кәсіпкер алдында тұрған бірінші және негізгі міндеттердің бірі. Бұл назар мен табандылықты қажет ететін күрделі әрі ұзақ жұмыс. Ақыр соңында, адамға семантикалық ядро таңдалуы керек, нөлді алып тастау және минус сөздерді енгізу, бәрін сүзу қажет. Әрине, бұл тапсырма үшін арнайы қызметтер бар, бірақ бұл нәтижелерден кейін сізге кілт сөздерді тазалау қажет болады.

«Жарнамалық науқанның табыстылығы мен қолданушылардың өтініштер саны құрастырылған семантикалық ядроға тікелей байланысты».

Жарнамаға арналған CL құрастыру қалай басталады?

Біріншіден, орталық кілт сөзді таңдау керек. Мысалы, егер сіз телефон сатсаңыз, онда ОА «телефон сатып алады». Әдетте орталық кілттер жоғары жиілікті сұраулар болып табылады.

Келесі қадамдар бірдей маңызды:

  • өнімді немесе қызметті дәл сипаттайтын сөздерді жинау;
  • кілт сөздерді таңдау;
  • ЕҚ-дан мақсатты емес сұраныстарды жою;
  • Теріс кілт сөздерді қосу (жарнаманы көрсетудің қажеті жоқ сөздер).

Кілт сөздер маңыздылығына қарай өзгереді: төмен жиілікті, орта жиілікті және жоғары жиілікті. Тауарға байланысты жиілік ай сайынғы негізгі әсерлер санына байланысты анықталады. Бір тауашада айына 10 000 әсер - бұл жоғары жиілік, ал басқа 10 000 - ұсақ -түйек. Жиілік индикаторы Yandex.Wordstat пен Google Ads -те тексеріледі.

Кілт сөздерді басқа байланыстырушы сөздермен немесе сөз тіркестерімен біріктіру қажет:

  1. Бренд немесе өндірушінің атауы : «Promotion.kz», Xiaomi ...
  2. Ел, қала, облыс : Қазақстан, Алматы қаласы, Абай ауданы.
  3. Өнімнің сыртқы сипаттамалары : түсі, келбеті, пішіні және басқалары.
  4. Әрекет сөзі : сату, сатып алу, тапсырыс беру.
  5. Қызмет ерекшеліктері : ақысыз, арзан, мамандардан, тез және тағы басқалар.

Әрі қарай, кілт сөздердің логикалық қиылысы құрастырылады.

Қазірдің өзінде осы мәліметтер негізінде Кілт сөздердің ақыл картасы - ақылды карта, онда кілттер, сөз тіркестері, толықтырулар, сөздер тобы мен теріс кілт сөздер бар. Сіз сондай -ақ Excel -дегі классикалық әдісті қолдана аласыз.

«Орташа алғанда, жаңадан келгендер жарнамаға CY қалыптастыруға 7-15 күн жұмсайды. Біз тауашаларға байланысты 1-3 күн өткіземіз ».

Семантиканы үш әдіс арқылы қалыптастыруға болады: қолмен, жартылай автоматты және автоматты. Олардың барлығының басты кемшілігі бар - ұзақ жинау мен тазалау процесі. «Promotion.kz» жарнама агенттігінде кез келген адам CY құрастыруға тапсырыс бере алады және босқа кеткен уақытты, ақшаны және нервтерді үнемдей алады!